BESTILL NÅ OG FÅ GRATIS FRAKT | BETAL OM 14 DAGER VIA KLARNA



Angrerett, reklamasjon og frakt

Informasjon om angrerett og angrefrist

Uten grunn kan forbruker gå fra avtalen innen 14 dager fra forbruker har mottatt varen og angrerett skjema.  

Før forbruker sender pakken i retur må forbruker informere selger (via epost info@superboost.no eller kontaktskjema på våre nettsider) om at angrerett vil bli benyttet. Kostnader for å returnere produkter dekkes av forbruker. Pakker hvor produktet og emballasje er åpnet vil ikke dekkes av angrerett.  

Pakker som returneres sendes til:
Beauty AS
Hoffsveien 92
0377 | Oslo | Norway

Informasjon om reklamasjon

Forbruker må gi beskjed (via epost info@superboost.no eller kontaktskjema på våre nettsider) snarest om det oppdages feil eller mangler på produktet. Etter forbruker har mottatt varen er fristen for reklamasjon er 2 år eller produktets holdbarhetsdato hvis det er kortere.

Ved spørsmål om angrerett eller reklamasjon kontakt oss via epost info@superboost.no eller kontaktskjema på våre nettsider.

Informasjon om frakt

Beauty AS tar det fulle og hele ansvaret for bestillingen frem til bestillingen er levert til forbruker sin postkasse eller nærmeste postkontor. Etter at bestillingen er levert til forbruker sin postkasse tar forbruker det fulle og hele ansvaret for bestillingen. I tilfeller hvor det står på sporingen at bestillingen er levert i forbruker sin postkasse, men forbruker ikke finner bestillingen, må forbruker kontakte fraktselskapet.