Angrerett og reklamasjon
Informasjon om angrerett og angrefrist
Uten grunn kan forbruker gå fra avtalen innen 14 dager fra forbruker har mottatt varen og angrerett skjema.
Før forbruker sender pakken i retur må forbruker informere selger (via epost info@superboost.no eller kontaktskjema på våre nettsider) om at angrerett vil bli benyttet. Kostnader for å returnere produkter dekkes av forbruker. Pakker hvor produktet og emballasje er åpnet vil ikke dekkes av angrerett.
Pakker som returneres sendes til:
Beauty AS
Hoffsveien 92
0377 | Oslo | Norway
Informasjon om reklamasjon
Forbruker må gi beskjed (via epost info@superboost.no eller kontaktskjema på våre nettsider) snarest om det oppdages feil eller mangler på produktet. Etter forbruker har mottatt varen er fristen for reklamasjon er 2 år eller produktets holdbarhetsdato hvis det er kortere.
Ved spørsmål om angrerett eller reklamasjon kontakt oss via epost info@superboost.no eller kontaktskjema på våre nettsider.